Photo credit: Travel Mapping


Mladi Banjalučani Robert Dacešin i Nikolina Gavrić kreirali su zanimljiv turistički proizvod koji promoviše kulturno-historijske znamenitosti Banja Luke, a uskoro i drugih gradova.

Na ideju da promovišu bogato kulturno blago Bosne i Hercegovine došli su spontano, dok su planirali kako realizovati autostop utrku od Banja Luke do Trebinja. Do utrke nije došlo, ali se zato rodila ideja o «Travel mappingu».

‘Travel mapping’ je unikatan turistički proizvod koji nudi obilazak grada na posve drugačiji način. Rješavajući zagonetke imaćete priliku da otkrijete Banja Luku kroz razne simbole, običaje, zanimljive informacije i priče koje će u prvom licu da ispričaju najbitnije znamenitosti grada. Upravo zbog toga je naš slogan ‘Where buildings come to life’,“ objašnjava Robert.

„Travel mapping Banja Luka“ je prvi ovakav proizvod u našoj zemlji, ali i šire. Prve reakcije na ovakav način prezentacije kulturnog bogatstva su pozitivne. Suvenir je dostupan u različitim hotelima i hostelima, ali i Turističkoj organizaciji grada Banja Luke.

Robert i Nikolina se nadaju da će privući još veći broj turista u Banja Luku i tako doprinijeti većoj promociji i ekonomskom razvoju ovog dijela BiH.

U obilasku Banja Luke putem „Travel mappinga“ saznaćete više o karakterističnim simbolima ovog grada: tvrđavi Kastel, Hramu Hrista Spasitelja, Ferhadija džamiji, Safikadinom grobu i njenoj teškoj sudbini, i slično.

„Travel mapping“ kroz interaktivnu igru vodi u istraživanje grada, njegovih tajni i specifičnosti. Kako bi promovisali vrijedna dobra širom zemlje, Robert i Nikolina planiraju izraditi slične mape i za druge gradove.

U narednom periodu planiraju stupiti u kontakt sa relevantnim institucijama i organizacija u Sarajevu, kako bi kulturno-historijsko naslijeđe na inovativan način prezentirali turistima koji posjećuju ovaj grad, ali i građanima naše zemlje.

„Blaga koja imamo postajemo tek svjesni kada ga zaista i vidimo. Potrebno je prvo da proputujemo svojom zemljom i sami se uvjerimo u njene ljepote kako bismo ih poslije mogli ponuditi i turistima. U trenutku kada počnemo da putujemo i imamo priliku da vidimo znamenitosti drugih zemalja uvidimo da je naše kulturno-istorijsko nasljeđe jednako bogato,“ ističe Robert.

Izdvojite malo vremena i pogledajte kako izgleda ovaj jedinstven turistički suvenir.


Vezani članci

Otvoren foto natječaj “Ferhadija”

Otvoren foto natječaj “Ferhadija”


21/03/2016    Coolturna baština

Autor: Coolturna baština | Datum: 21/03/2016. Povodom otvaranja obnovljene Ferhat pašine džamije u Banja Luci, otvoren je foto natječaj u cilju odabira najljepših fotografija ovog značajnog historijskog objekta. Natječaj je otvoren od 1. do 15. aprila 2016. godine, a na njemu mogu sudjelovati profesionalni fotografi, amateri, novinari, studenti i “svi oni koji

Tajne svijeta u kojem živimo

Tajne svijeta u kojem živimo


08/09/2016    Coolturna baština

Autor: Coolturna baština | Datum: 08/09/2016. Da li ste se ikad zapitali od čega je izgrađen svijet oko nas i šta to čini naš prostor ovako bogatim? Ako jeste, pozivamo vas da posjetite Međunarodni sajam minerala, stijena, fosila, dragog i poludragog kamenja kako biste saznali više. Međunarodni sajam minerala, stijena, fosila, dragog i