Photo credit: Travel Mapping


Mladi Banjalučani Robert Dacešin i Nikolina Gavrić kreirali su zanimljiv turistički proizvod koji promoviše kulturno-historijske znamenitosti Banja Luke, a uskoro i drugih gradova.

Na ideju da promovišu bogato kulturno blago Bosne i Hercegovine došli su spontano, dok su planirali kako realizovati autostop utrku od Banja Luke do Trebinja. Do utrke nije došlo, ali se zato rodila ideja o «Travel mappingu».

‘Travel mapping’ je unikatan turistički proizvod koji nudi obilazak grada na posve drugačiji način. Rješavajući zagonetke imaćete priliku da otkrijete Banja Luku kroz razne simbole, običaje, zanimljive informacije i priče koje će u prvom licu da ispričaju najbitnije znamenitosti grada. Upravo zbog toga je naš slogan ‘Where buildings come to life’,“ objašnjava Robert.

„Travel mapping Banja Luka“ je prvi ovakav proizvod u našoj zemlji, ali i šire. Prve reakcije na ovakav način prezentacije kulturnog bogatstva su pozitivne. Suvenir je dostupan u različitim hotelima i hostelima, ali i Turističkoj organizaciji grada Banja Luke.

Robert i Nikolina se nadaju da će privući još veći broj turista u Banja Luku i tako doprinijeti većoj promociji i ekonomskom razvoju ovog dijela BiH.

U obilasku Banja Luke putem „Travel mappinga“ saznaćete više o karakterističnim simbolima ovog grada: tvrđavi Kastel, Hramu Hrista Spasitelja, Ferhadija džamiji, Safikadinom grobu i njenoj teškoj sudbini, i slično.

„Travel mapping“ kroz interaktivnu igru vodi u istraživanje grada, njegovih tajni i specifičnosti. Kako bi promovisali vrijedna dobra širom zemlje, Robert i Nikolina planiraju izraditi slične mape i za druge gradove.

U narednom periodu planiraju stupiti u kontakt sa relevantnim institucijama i organizacija u Sarajevu, kako bi kulturno-historijsko naslijeđe na inovativan način prezentirali turistima koji posjećuju ovaj grad, ali i građanima naše zemlje.

„Blaga koja imamo postajemo tek svjesni kada ga zaista i vidimo. Potrebno je prvo da proputujemo svojom zemljom i sami se uvjerimo u njene ljepote kako bismo ih poslije mogli ponuditi i turistima. U trenutku kada počnemo da putujemo i imamo priliku da vidimo znamenitosti drugih zemalja uvidimo da je naše kulturno-istorijsko nasljeđe jednako bogato,“ ističe Robert.

Izdvojite malo vremena i pogledajte kako izgleda ovaj jedinstven turistički suvenir.


Vezani članci

Edukacija mladih u očuvanju baštine

Edukacija mladih u očuvanju baštine


18/11/2015    Coolturna baština

Autor: Coolturna baština | Datum: 18/11/2015. U cilju podizanja svijesti o značaju kulturnog nasljeđa i ulozi pojedinca u njegovoj zaštiti, u Mostaru će biti održano predavanje “Kulturno nasljeđe: edukacija i uloga mladih u očuvanju i promociji”. Predavanja su namijenjena mladima koji su zainteresirani za kulturno nasljeđe Bosne i Hercegovine, dolaze iz lokalnih

Najugroženija europska kulturno-historijska dobra

Najugroženija europska kulturno-historijska dobra


06/04/2016    Coolturna baština

Europa Nostra i Institut Europske investicione banke 16. marta 2016. godine proglasili su sedam najugroženijih lokaliteta kulturno-historijskog naslijeđa u Europi. Na javnom događaju organiziranom u Veneciji povodom proglašenja Vezani članci