Photo credit: Travel Mapping


Mladi Banjalučani Robert Dacešin i Nikolina Gavrić kreirali su zanimljiv turistički proizvod koji promoviše kulturno-historijske znamenitosti Banja Luke, a uskoro i drugih gradova.

Na ideju da promovišu bogato kulturno blago Bosne i Hercegovine došli su spontano, dok su planirali kako realizovati autostop utrku od Banja Luke do Trebinja. Do utrke nije došlo, ali se zato rodila ideja o «Travel mappingu».

‘Travel mapping’ je unikatan turistički proizvod koji nudi obilazak grada na posve drugačiji način. Rješavajući zagonetke imaćete priliku da otkrijete Banja Luku kroz razne simbole, običaje, zanimljive informacije i priče koje će u prvom licu da ispričaju najbitnije znamenitosti grada. Upravo zbog toga je naš slogan ‘Where buildings come to life’,“ objašnjava Robert.

„Travel mapping Banja Luka“ je prvi ovakav proizvod u našoj zemlji, ali i šire. Prve reakcije na ovakav način prezentacije kulturnog bogatstva su pozitivne. Suvenir je dostupan u različitim hotelima i hostelima, ali i Turističkoj organizaciji grada Banja Luke.

Robert i Nikolina se nadaju da će privući još veći broj turista u Banja Luku i tako doprinijeti većoj promociji i ekonomskom razvoju ovog dijela BiH.

U obilasku Banja Luke putem „Travel mappinga“ saznaćete više o karakterističnim simbolima ovog grada: tvrđavi Kastel, Hramu Hrista Spasitelja, Ferhadija džamiji, Safikadinom grobu i njenoj teškoj sudbini, i slično.

„Travel mapping“ kroz interaktivnu igru vodi u istraživanje grada, njegovih tajni i specifičnosti. Kako bi promovisali vrijedna dobra širom zemlje, Robert i Nikolina planiraju izraditi slične mape i za druge gradove.

U narednom periodu planiraju stupiti u kontakt sa relevantnim institucijama i organizacija u Sarajevu, kako bi kulturno-historijsko naslijeđe na inovativan način prezentirali turistima koji posjećuju ovaj grad, ali i građanima naše zemlje.

„Blaga koja imamo postajemo tek svjesni kada ga zaista i vidimo. Potrebno je prvo da proputujemo svojom zemljom i sami se uvjerimo u njene ljepote kako bismo ih poslije mogli ponuditi i turistima. U trenutku kada počnemo da putujemo i imamo priliku da vidimo znamenitosti drugih zemalja uvidimo da je naše kulturno-istorijsko nasljeđe jednako bogato,“ ističe Robert.

Izdvojite malo vremena i pogledajte kako izgleda ovaj jedinstven turistički suvenir.


Vezani članci

Srednjovjekovni sajam u Stocu

Srednjovjekovni sajam u Stocu


12/05/2016    Coolturna baština

Autor: Coolturna baština | Datum: 12/05/2016. U starom Vidoškom gradu kraj Stoca 13. i 14. svibnja, Javna ustanova Radimlja Stolac i Općina Stolac organizuju drugi srednjovjekovni sajam ”Stolačka tarča”. Organizatoriji ovogodišnje manifestacije najavljuju bogat program namijenjen mlađoj i starijoj publici. “Stolačka tvrđava je zanimljiva kulisa za uprizorenje kazališnih predstava,  te zbog toga

Spašen most Ive Andrića

Spašen most Ive Andrića


15/02/2017    Coolturna baština

Komisija za očuvanje nacionalnih spomenika okončala je radove na stabilizaciji nacionalnog spomenika – Mosta na rijeci Žepi. Najpoznatiji po djelu Ive Andrića „Most na Žepi“, ovaj lokalitet pretrpio je različita oštećenja tokom proteklih godina koja su ugrozila njegovu stabilnost. Uz pomoć Ambasade Sjedinjenih Američkih Država BiH, Komisija za očuvanje nacionalnih